Qui som

sempre que ens necessites

Història del Consorci Provincial de Bombers de Castelló

DÈCADES D'EXPERIÈNCIA

L'evolució del Departament de Bombers de la Diputació sempre ha tingut un objectiu: oferir cada dia un millor servei als ciutadans.

El CPBC

va iniciar el seu camí en 1988.

Hui en dia, més de 400 efectius treballen

per donar la millor resposta en emergències

a la província de Castelló

• 1988

Primer Parc

Baix Maestrat (Benicarló)
  • 1989

Obri Serveis Centrals

El lloc des d'on s'hi coordina tot
  • 1990

Naixen els bombers voluntaris

Al Parc Espadà-Millars (Onda)
  • 2006

Primera Unitat de Rescat

Hui en dia hi ha 3 Unitats
  • 2016

Mapa de Parcs

S'hi arriba als 9 parcs de Bombers i els 12 Parcs Rurals d'Emergència
  • 2016

Mapa Helisuperfícies

25 instal·lacions per a una millor resposta

La nostra filosofia

es basa en un servei integral

que arribe a tots els racons de la província

Tots els ciutadans de la província de Castelló disfruten d'un modern servei de Bombers, sense importar el tamany del municipi en el que residisquen. Adaptat a las necessitats d'un territorio de 135 municipis, 120 quilòmetres de costa, muntanyes de fins a 2.000 m d'altura i una gran xarxa de transports i àrees industrials.

Experiència i Proximitat

Desde 1988 estem al costat dels ciutadans de la província de Castelló. Dècades d'experiència i un servei professional i proper.

Prevenció

La prevenció és clau per evitar emergències. Realitzem campanyes per als ciutadans i sectors vulnerables com els xiquets i ancians.

Servei integral

Gestionem un model integral de servei d'emergències. Tenim equips humans i materials especialitzats en els distints riscs.

MISSIÓ

Fer de la província de Castelló un lloc preparat per fer front als riscs i emergències, protegint els seus ciudatadans, els seus béns i el medi ambient.

VALORS

La vocació de servei públic guia totes les nostres accions.

QUI SOM

Un Consorci modern i eficaç amb més de 400 efectius que hi dona servei a més de 400.000 habitants.

Serveis acumulats

Des de la seua creació en 1988, el CPBC hi ha realitzat 124.117 serveis a la província de Castelló.

Serveis en 2019

Al llarg d'enguany, els efectius del CPBC hi han realitzat 4.038 serveis.

Novembre 2019

19 Incendis de vivenda

19 Incendis Sector Productiu

1 Incendis Forestals

9 Accidents de trànsit

118 Serveis de Prevenció

Els nostres serveis

Més de 5.000 Emergències a l'any

Incendis, nevades, rescats, accidents... Actuem en una gran varietat de situacions de risc gràcies al nostre model integral de gestió d'emergències. A més, hi tractem de conscienciar-te cada dia perquè tu adoptes mesures preventives que puguen salvar-te la vida.