13 nous vehicles per al Consorci Provincial de Bombers de Castelló

El Consorci Provincial de Bombers de Castelló incorpora 13 nous vehicles a la seua flota, per a millorar l’atenció a les emergències de la província. Per  això, aquest Consorci dependent de la Diputació, ha invertit un total de 1.546.000 euros destinats a l’adquisició d’estos vehicles, dins de la política de millora contínua en inversions i equipament. Es tracta de set camions i sis tot terrenys i amb ells, es continua amb la intensa renovació de tota la flota de què disposa el CPBC i que té com a objectiu millorar cada dia la resposta davant d’emergències. El diputat provincial de Bombers, Luis Rubio, ha destacat en este sentit que “l’objectiu prioritari d’este tipus d’inversions és modernitzar la flota de qualsevol tipus de vehicles que té el Consorci”  i ha afegit que no es tracta d’una acció puntual sinó que “és un esforç que es manté durant tot l’any amb tal d’oferir el millor servici públic d’atenció a les emergències en la província de Castelló”. Per això, dels set nous camions, quatre estan destinats per als efectius de bombers. Concretament, es tracta d’una Bomba Urbana Pesada per al Parc de Bombers Professionals de Plana Alta (Orpesa) i tres Bombes Rurals Pesades de doble cabina destinades als parcs de Bombers professionals de Baix Maestrat (Benicarló) , Plana Baixa (Nules) i Plana Alta (Orpesa) . Respecte als altres tres camions, es tracta d’un amb cap tractora per a transport de gòndola i remolcs nodrissa de 35.000 litres, i altres dos camions de caràcter polivalent per a la Unitat de Maquinària i Logística, que estan dotats de falca llevaneu, remolc saler i grua. A més dels set camions, s’han adquirit també per al Consorci un total de sis vehicles tot terreny. D’ells, un es destinarà al Parc de Bombers Professionals de l’Alt Palància (Segorbe) , u és per a Bombers Voluntaris, un per a la Unitat de Voluntaris de Protecció Civil, i tres per a les Unitats de Comandament del Consorci.