Continua la campanya de instal.lació de detectors de fum

El Consorci Provincial de Bombers de Castelló i la Diputació de Castelló continuen amb la seua campanya d’instal·lació de detectors de fum per a persones majors, amb l’objectiu de previndre els incendis de vivenda. Com a novetat en l’edició d’enguany, s’ha rebaixat l’edat dels beneficiaris, ja que si anteriorment havien de ser majors de 65 anys, ara és per als majors de 60. També s’amplia el perfil dels usuaris, per la qual cosa ja no cal acreditar que es tracte de persones majors que viuen sols sinó que els beneficiaris poden ser tant aquells que viuen sols com amb algun familiar. D’aquesta manera, s’augmenta el nombre de potencials beneficiaris de la campanya, amb l’objectiu de millorar la qualitat de vida de tots els majors castellonencs. Cal recordar que per a poder inscriure’s, cal omplir un qüestionari i enviar-ho per mail o bé entregar-ho en les dependències del Consorci Provincial de Bombers de Castelló, la Diputació de Castelló o els Ajuntaments. Una vegada aprobat, personal del Consorci Provincial de Bombers de Castelló s’encarrega de realitzar l’instal.lació gratuita d’aquests detectors de fum, així com d’oferir consells i informació per evitar incendis de vivenda. Poden trobar el model de sol·licitut en l’apartat de Formularis de la nostra secció de Documentació.