El Consorci Provincial de Bombers de Castelló, amfitrió de ConBé

El Consorci Provincial de Bombers de Castelló ha sigut l’amfitrió de l’assemblea general de l’associació ConBé, que reuneix a 23 serveis de Bombers de tota Espanya. Cal recordar que fa uns mesos, Luis Rubio, diputat provincial de Bombers de Castelló, va ser designat nou president de ConBé. La primera jornada es va dedicar a la comissió tècnica, on es van presentar els distints procediments d’actuació elaborats per ConBé, dirigits a millorar la seguretat laboral dels intervinents i el servei al ciutadà. També es va comptar amb la participació del Consorci Provincial de Bombers de Màlaga, qui va oferir les conclusions més recents respecte al rescat de Yulen.

El segon dia es va celebrar l’assemblea general. El president de la Diputació Provincial, Javier Moliner, va realitzar la recepció oficial de tots els assistents i va donar pas a l’assemblea, conduïda pel president de ConBé, Luis Rubio, i Simón Díaz, Director Tècnic del Consorci Provincial de Bombers de Huelva, representant al vicepresident de ConBé, Cristóbal Carrillo. Durant l’assemblea, es va presentar l’estat de comptes de l’entitat i el pressupost de 2019, que com a novetat posa el focus en l’organització de campanyes de prevenció per a la ciutadania. També es va aprovar el nomenament d’Andrés Balfagó i Mari Carmen Bou com a Secretari de ConBé i Tresorera respectivament. Ambdós formen part del Consorci Provincial de Bombers de Castelló.