El Consorci Provincial de Bombers de Castelló celebra la primera reunió de coordinació de la Penyagolosa Trails

El Consorci Provincial de Bombers de Castelló i els organitzadors de la Penyagolosa Trails HG han celebrat la primera reunió de coordinació per a abordar la preparació de l’edició de 2020. Per part de l’organització de la carrera han participat, entre altres, el director Tico Cervera, i per part del CPBC ho han fet el Diputat de Bombers, Abel Ibáñez, el Cap d’Operacions Andrés Balfagó, així com diferents comandaments del Consorci Provincial.

Es tracta de la primera trobada d’estes característiques per a preparar la nova edició d’esta prova internacional que es disputarà entre el 17 i el 19 d’abril en terres castellonques. Cada any, el Consorci Provincial de Bombers de Castelló col·labora amb un ampli dispositiu preventiu posat al servei de l’organització, dels atletes i el públic, amb el qual atendre qualsevol emergència que poguera succeir durant el transcurs de la prova. Així, el CPBC situa en punts neuràlgics del recorregut a diverses dotacions de Bombers, personal de comandament, membres de la Unitat de Rescat de Muntanya, voluntaris de l’Agrupació de Voluntaris de Protecció Civil de Diputació, així com equipament especialitzat i desenes de vehicles, entre ells una Unitat Mòbil de Coordinació.