El Consorci Provincial de Bombers de Castelló visita l’Hospital de la Plana

Una dotació de Bombers del Consorci provincial s’ha apropat a l’Hospital de la Plana de Vila-real, per a visitar als pacients i els professionals del sistema sanitari en plenes festes de Nadal. Concretament, els Bombers han visitat la planta d’hospitalització de Pediatria, una visita que ha fet especial il·lusió tant als efectius del Consorci com als xiquets i xiquetes que es troben estos dies hospitalitzats.

D’esta manera, el Departament de Bombers de Diputació ha volgut fer més entretingut el temps que els xicotets han de quedar-se en el centre hospitalari. Entre altres coses, els Bombers han pogut mostrar-los als xiquets i xiquetes l’equipament propi del seu treball, permetent fins i tot que es provaren materials com a cascos. Cal recordar que el Parc de Plana Baixa, situat a Nules, té dins de la seua àrea operativa a la localitat de Vila-real, que alberga a l’hospital, per la qual cosa este parc seria el primer a arribar si es produïra qualsevol tipus d’emergència en el centre hospitalari.