El Consorci Provincial de Bombers reforça els principals festivals de música celebrats en Castelló

El Consorci Provincial de Bombers de Castelló està present aquest estiu en els principals festivals multitudinaris que se celebren en la província de Castelló, i que es troben en el pódium de festivals de tota Espanya, com l’Arenal Sound i el FIB.

Així, el Consorci arranca el mes d’agost activant el seu dispositiu preventiu en el festival Arenal Sound, celebrat a Borriana. Al llarg del festival, el Consorci destinarà a l’esdeveniment un total de 45 efectius de Bombers. Estaran distribuïts entre dotacions itinerants per totes les instal·lacions de l’Arenal, una dotació fixa en la zona de descans Malvarrosa, i una dotació en la zona de concerts. A més, el Lloc de Comandament Preventiu comptarà amb una unitat de comandament de bombers, una estació meteorològica del Consorci i un camió nodrissa de 35.000 litres de capacitat. A més, el dispositiu del Consorci inclou un total de 75 efectius del cos de Voluntaris de Protecció Civil de Diputació, que donaran suport de forma íntegra i directa a la Policia Local de Borriana.

Setmanes abans, el Consorci Provincial de Bombers de Castelló ja va activar el seu dispositiu preventiu en el festival internacional FIB de Benicàssim, amb 65 efectius de Voluntaris de Protecció Civil i 127 de bombers, comandaments i bombers forestals. Aquests últims s’afigen a aquest dispositiu del FIB deguda la proximitat de terreny forestal.

Cal destacar que l’Arenal Sound és el festival més multitudinari d’Espanya amb 300.000 assistents, i que el FIB ha tancat la seua 25 edició amb altres 114.000. També aquest estiu, el Consorci estarà present en altres festivals multitudinaris com el Rototom Sunsplash.