El CPBC participa en l’acte d’homenatge per la COVID-19

El Consorci Provincial de Bombers de Castelló ha participat en l’acte civil d’homenatge a les víctimes de la COVID-19 celebrat a Morella. Un senzill però emotiu acte on a més s’ha agraït la seua tasca a totes aquelles persones que han treballat per fer front a la pandèmia, i entre les quals es troben els efectius del Parc de Bombers Voluntaris dels Ports i l’Agrupació de Voluntaris de Protecció Civil de Diputació. Tots dos cossos, pertanyents al CPBC, han treballat de molt a prop en les necessitats dels veïns i veïnes de la localitat de Morella durant els darrers mesos. Entre els serveis realitzats s’inclouen tasques com ara la desinfecció de punts neuràlgics de la localitat o la distribució de materials i medicaments, entre d’altres.