El Parc de Bombers de Benicarló celebra el seu 31 aniversari

El Parc de Bombers de Baix Maestrat, ubicat a Benicarló, celebra en 2019 els seus 31 anys de vida. Un capítol fonamental de la història del Consorci Provincial de Bombers de Castelló, al ser el primer parc de Bombers professionals que va posar en marxa el CPBC. Un parc pioner que va ser inaugurat l’1 de juliol de 1988, el mateix any de naixement del Consorci. El Parc de Baix Maestrat està ubicat estratègicament en la zona costanera del nord de la província de Castelló. Es troba prop dels municipis més poblats del nord de Castelló, així com junt amb alguns dels nuclis més turístics d’aquest territori. A més, està perfectament comunicat amb diverses zones industrials de gran importància per a tot el territori castellonenc. Les seues instal·lacions, datades de 1988, van ser sustituides per un nou i modern edifici que es va inaugurar el 13 de març de 2013, dotat de les millors prestacions i equipaments per al servei de Bombers.